Vzdělávání
Vzdělávání ve zdravotnictví a v sociální sféře
Naše společnost zajišťuje specializované vzdělávací programy pro zdravotnický personál, pracovníky ve farmacii a pro pracovníky v sociální sféře. Jedná se o odborné a vzdělávací programy, dále pak o kurzy zaměřené na osobnostní rozvoj, relaxaci a rozvoj komunikačních dovedností a dalších tzv. „soft skills“.
Aktuální nabídka vzdělávacích programů:
- Syndrom vyhoření a jak mu předcházet
- Základy komunikace pro zdravotní personál:
- I. Verbální a neverbální komunikace
- II. Komunikace s problematickým klientem
- Prodejní dovednosti pro lékárenský personál
- I. Základy obchodních dovedností v maloobchodě
- II. Jak navýšit prodej volně prodejných přípravků
Vzdělávání obchodníků
Každá společnost, chce-li prosperovat a být úspěšná v odbytu svých produktů, ať už to jsou hmatatelné výrobky nebo služby, musí je umět prodat. Mnoho lidí si myslí, že prodávat nebo pracovat jako obchodní zástupce je naprosto jednoduché a může to v podstatě dělat každý. Ale schopnost umět prodat je soubor dovedností, které je třeba se naučit, osvojit a neustále je trénovat. Opravdový um prodávat přichází s praxí, ovšem základy k této praxi je nezbytné postavit na kvalitním školení obchodních dovedností.
-
Školení obchodních dovedností
-
Komunikace
-
Umění přednášet a prezentovat
-
Obchodní korespondence
-
Vyjednávání a argumentace
-
Základy marketingu
-
Produktová školení
-
Školení na míru ostatní
-
Supervize
Aktuální nabídka vzdělávacích programů:
- Základy obchodních dovedností pro začínající obchodníky
- Základy obchodních dovedností pro neobchodní pozice (vhodné pro asistentky, účetní, recepční, referenty nákupu, logisty i ostatní pracovníky, kteří pracují v zázemí firmy a nejsou v přímém kontaktu se zákazníky)
- Komunikační a obchodní dovednosti pro techniky a technicko – obchodní zástupce
- Prezentační dovednosti
- Základy komunikace v obchodní činnosti
- I. Základy komunikace po telefonu
- II. Základy komunikace v písemné formě (e-mail, obchodní korespondence)
- III. Verbální a neverbální komunikace při osobním jednání
- Akvizice, telemarketing a prodej po telefonu
- Prvně manažerem - interaktivní kurz pro začínající vedoucí pracovníky
Produktová školení
Školení na míru
Supervize a koučing
E-learning
Korespondenční kurzy
Školení BOZP a PO
-
Bezpečnost práce
-
Požární ochrana
-
Školení řidičů
-
Školení první pomoci